Kliknij poniższy przycisk aby zadzwonić:

tel. 603 097 609

Leczenie kanałowe Szczecin

Leczenie kanałowe pod mikroskopem Szczecin

Leczenie kanałowe Szczecin –  profesjonalna odbudowa zębów

Każdy pacjent może liczyć na indywidualne podejście oraz przyjazną atmosferę. Posiadamy najnowocześniejsze wyposażenie, co pozwala zminimalizować czas trwania zabiegu, a także ograniczyć dyskomfort z nim związany. Ponadto pracujemy na certyfikowanych materiałach, które spełniają szereg rygorystycznych norm i standardów. Leczenie kanałowe pod mikroskopem gwarantuje najwyższy poziom skuteczności nawet w najtrudniejszych przypadkach – uspokaja stomatolog Szczecin

Leczenie kanałowe Szczecin – ocena stanu pacjenta

leczenie kanałowe  rozpoczyna się od diagnozy. Konieczne jest określenie rzeczywistego stanu pacjenta – być może problem można rozwiązać innymi metodami. Jeśli jednak miazga zębowa została dotknięta zakażeniem bakteryjnym i zacznie rozwijać się w niej stan zapalny, to konieczne jest leczenie endodontyczne. W innym przypadku po pewnym czasie ząb będzie nadawał się jedynie do usunięcia. Istotne jest to, aby działać sprawnie, ponieważ dość łatwo można przegapić ostatni moment na uniknięcie ekstrakcji. Warto wziąć pod uwagę, że zaawansowany stan zapalny miazgi może nieść za sobą o wiele więcej negatywnych konsekwencji zdrowotnych. Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, aby każda osoba, która zdecyduje się na wizytę była w pełni usatysfakcjonowana. Pacjenci otrzymują kompleksowe wsparcie na każdym etapie leczenia.

Leczenie kanałowe Szczecin –  szybka oraz skuteczna pomoc w nagłych przypadkach

Decyzja o leczeniu kanałowym  bardzo często musi być podejmowana szybko. Wynika to z faktu, że wielu pacjentów zgłasza się do stomatologa w momencie występowania silnych dolegliwości bólowych. Zwykle im mocniejsze natężenie bólu, tym ostrzejszy stan zapalny. Nie jest to jednak regułą – warto wspomnieć również o bezobjawowym zapaleniu miazgi. W takiej sytuacji nie odnotowuje się żadnych wyraźnych objawów, jednak nie oznacza to tego, że ząb jest w dobrym stanie. Właśnie dlatego tak ważne są systematyczne wizyty u dentysty, które zmniejszają prawdopodobieństwo wystąpienia zapalenia, w przypadku zbyt późnej reakcji ze strony pacjenta oraz ekstrakcji zęba rozwiązaniem są implanty Szczecin.

Do naszej kliniki warto zgłosić się natychmiast po odnotowaniu niepokojących objawów. Najczęściej jest to ból, który może przyjmować różne formy:

• Ból tętniący – dość łatwo go rozpoznać, ponieważ występuje równocześnie z biciem serca.
  • Ból horyzontalny – zwykle pojawia się w nocy, kiedy zmieniamy pozycję ciała z pionowej na poziomą.
  • Ból samoistny – pojawia się nawet wtedy, gdy nie doszło do żadnego urazu mechanicznego np. podczas przeżuwania.
  • Ból ciągły – zwykle towarzyszy ostremu zapaleniu miazgi zębowej. Bywa tak, że ciężko jest go złagodzić nawet po zażyciu środków przeciwbólowych.

Nawet, jeśli ból ustał po kilku godzinach lub dniach, to zachęcamy do umówienia się na wizytę. Należy mieć świadomość, że prędzej, czy później dolegliwości bólowe powrócą, a dodatkowo mogą być one o wiele mocniejsze. Właśnie dlatego warto jest przeprowadzić leczenie kanałowe Szczecin już na wczesnym etapie infekcji bakteryjnej miazgi.

Leczenie kanałowe w pięciu krokach

Oferowane przez nas leczenie kanałowe odbywa się na kilku wizytach. Możne wyodrębnić pięć podstawowych etapów:

1. Eliminacja miazgi zębowej – to właśnie ona stanowi źródło bólu. Ponadto konieczne jest odnalezienie ujścia kanałów zębowych. W przypadku zębów przednich mamy do czynienie zwykle z jednym kanałem. Warto wiedzieć, że trzonowce posiadają ich nawet pięć/sześć.
  2. Oczyszczenie kanałów – z nich również należy pozbyć się miazgi. Mikroskop jest niezbędny do tego, aby nie przeoczyć żadnego ujścia. Ponadto konieczne jest zmierzenie długości kanałów. Jest to etap opracowywania mechanicznego.
  3. Opracowywanie chemiczne – płukanie kanałów jest potrzebne do tego, aby pozbyć się resztek miazgi, a także pozostałości opracowywania mechanicznego.
  4. Zamknięcie kanałów korzeniowych – następuje ono dopiero po dokładnym usunięciu zawartości jamy zębowej. Stosuje się do tego specjalistyczne materiały, które zapewniają maksymalne uszczelnienie.
  5. Odbudowa korony zębowej – polega na przywróceniu pożądanej formy.

Finansowanie zabiegów stomatologicznych i leczenia dentystycznego.

Szczegóły